На электромонтажном ринку існують пропозиції щодо шинообрабатывающему інструменту від декількох компаній приблизно одного цінового рівня. Якщо виставити всі пропоновані агрегати в ряд і порівняти, то різницю можна помітити лише в кольорі корпусу, конструктив і якість буде приблизно на одному рівні.
Компанія SHTOK пішла набагато далі – спираючись на досвід продажів і обслуговування європейського обладнання, а також на зворотний зв'язок від виробників розподільних пристроїв, конструкторський відділ спільно з заводом-виробником внесли значні зміни в пристрій основних серійних агрегатів. При цьому, їм вдалося зберегти колишню роздрібну ціну. Давайте розглянемо детальніше основні відмінності агрегатів SHTOK.
Почнемо з ШГ-150+ і ШГ-150А.
Верстат гідравлічний ШГ-150А гибочний Прес гідравлічний ШГ-150+
Проста надійна і перевірена роками конструкція, здавалося б, що тут можна покращити? Згадуємо Правило №1 «Дотримання мінімального радіусу вигину». Слідувати йому дозволяє нам змінний згинальний кут R5 і R10.
Він легко переставляється шляхом нехитрих маніпуляцій і без спеціального інструменту. Дивимося, як це робиться:
Потім звернемо увагу на ШР-150+
Різак гідравлічний ШР-150+
Ми не впевнені, що всі виробники ВРУ дотримуються найважливіше правило експлуатації шинореза. Воно полягає в наступному: центр перерезаемой шини завжди повинен збігатися з центральною віссю циліндра агрегату. Якщо нехтувати ним, то вектор прикладається зусилля зміщується, поршень шинореза поступово відводить убік, як результат – швидко прогресуюча вироблення циліндра з подальшою течею масла через ущільнювальні з'єднання. В цьому випадку - врятує тільки повна заміна деталі. Щоб уникнути подібної ситуації, в серійних моделях шинорезов, необхідно постійно налаштовувати бічні упори направляючого механізму, застосовувати косинець, викрутку... Багато операторів так роблять? Вважаємо, що відповідь очевидна.
SHTOK вирішили цю проблему – додали механізм напівавтоматичного центрування (ваймы), де легким обертанням рукоятки налаштовуються бічні упори під розмір шини, при цьому її центр завжди буде збігатися з віссю циліндра. Додатково встановлені притискуючи механізм і ролик, що полегшує подачу і позиціонування шини в робочій зоні, а використання "V" - образного ножа дозволяє отримати рівний, без застрягання, рез.
Але головною гордістю серед шинообрабатывающих агрегатів ТМ SHTOK є перфоратори з маркуванням АП+.
Всередині стандартного корпусу інженери змогли розмістити абсолютно унікальний механізм автоматичного притиску шини.
Він необхідний для максимально точного слідування Правилу №2 – «Перфорація технологічних отворів з допомогою шинних перфораторів». Завдяки притиску, відсутня необхідність у використанні знімною вилки після перфорації, повністю виключаючи тим самим ризик «підриву» шини. Додатково ці моделі перфораторів оснащені паралельним упором для серійної перфорації уздовж краю шини.
Давайте подивимося демонстраційний відеоролик