У даній статті ми розповімо про основні несправності інструменту і способи їх усунення, подивимося навчальний відеоролик. А почнемо цю статтю з логістичної інформації. Так як всі шинообрабатывающее обладнання досить важке, наші покупці часто задають питання про вагу і розміри упаковки агрегатів. Це необхідно для коректного розрахунку вартості транспортування. Всі дані ми звели в одну таблицю, щоб було легко отримати необхідну інформацію в одному місці. Крім цього, таблиця містить максимальні розміри оброблюваної шини.
Верстати і агрегати |
Максимальний розмір ширини, мм |
Зусилля, що розвивається, см |
Розмір в упаковці, см |
Вага, кг |
Шинні перфоратори |
||||
180 х 10 |
30 |
34 х 21 х 43 |
22 |
|
180 х 10 |
30 |
34 х 21 х 43 |
22 |
|
200 х 12 |
35 |
34 х 21 х 43 |
39 |
|
200 х 12 |
35 |
34 х 21 х 43 |
39 |
|
Шинозгиби |
||||
150 х 10 |
16 |
43 х 33 х 23 |
24 |
|
125 х 10 |
16 |
32 х 20 х 40 |
16 |
|
125 х 12 |
25 |
75 х 66 х 23 |
85 |
|
Шинорезы |
||||
150 х 10 |
15 |
35 х 26 х 27 |
35 |
|
Автономні агрегати для шинообработки |
||||
140 х 12 |
30 |
35 х 20 х 60 |
40 |
|
150 х 10 |
16 |
35 х 25 х 65 |
29 |
|
150 х 10 |
16 |
60 х 20 х 30 |
25 |
|
Шинообрабатывающие верстати |
||||
150 (200) х 12 |
|
105 х 80 х 135 |
260 |
|
150 х 12 |
|
115 х 80 х 130 |
260 |
|
125 (150) х 12 |
|
135 х 90 х 135 |
340 |
|
120 х 10 |
|
75 х 35 х 20 |
66 |
|
150 х 12 |
|
51 х 47 х 56 |
70 |
А тепер розглянемо основні поломки. Власне, вся проблема зводиться до течі масла з-під ущільнювальних з'єднань. Для усунення цієї несправності необхідно замінити манжети на поршні гідроциліндра. Запрошуємо до перегляду навчального відеоролика, будемо ремонтувати шинний перфоратор ШП-110+
Далі, переходимо до правил і рекомендацій по використанню обладнання для шинообработки.
1) Не перевищувати заявлених максимальних параметрів шини по товщині і ширині.
2) Настроювати упори у ШГ і ШР таким чином, щоб центр шини збігався з віссю циліндра, щоб уникнути прискорення вироблення внутрішньої поверхні.
3) Встановлення овальних насадок назад для штампування проводити в наступному порядку:
- Зафіксувати пуансон на поршні.
- Акуратно опустити пуансон, поєднавши його робочу частину з отвором в матриці.
- Зафіксувати матрицю в станині ШП, не витягуючи з неї пуансон.
4) Обов'язково використовувати вилку для зняття шини з ШП, обладнаного системою автоприжима.
5) Проводити різання, перфорацію і згинання сталевих смуг товщиною не більше 5-6 мм.
6) При роботі з алюмінієвими шинами рекомендується застосовувати змащення.